top of page
VEELGESTELDE VRAGEN
Hieronder vindt u alle antwoorden op de meest voorkomende vragen over ZO Skin Health.
-
Waar kan ik een product van ZO Skin Health bestellen?De producten van ZO Skin Health zijn verkrijgbaar bij de ZO Skin Health erkende schoonheidsspecialisten, huidtherapeuten en artsen. Je vindt deze erkende behandelcentra onder de pagina behandelcentra. Dr. Zein Obagi adviseert om altijd eerst een erkende behandelaar te raadplegen, zodat je het beste resultaat voor jouw huid behaalt!
-
Waarin verschillen de producten van ZO Skin Health van andere huidverzorgingsproducten?De producten van ZO Skin Health hebben als doel de huid te verbeteren, en vooral ook gezond te maken. Huidproblemen zoals: roodheid, couperose, rosacea, fijne lijntjes, rimpels en pigmentvlekken, maar ook bijvoorbeeld acne worden aangepakt en effectief behandeld. ZO Skin Health is er voor het gezicht, maar er zijn ook producten voor je lichaam en handen te verkrijgen. De huidverbeteringsproducten van ZO Skin Health werken op cellulair niveau om de huid te verzorgen, te herstellen en te onderhouden en helpen toekomstige schade, problemen en symptomen te voorkomen.
-
Ik heb last van schilfertjes na het gebruik van ZO Skin Health? Moet ik stoppen?Het kan zijn dat je last krijgt van schilfering door het gebruik van ZO Skin Health. Dit is niet erg, het is juist een goed teken! De producten van ZO Skin Health stimuleren de celdeling en zorgen op die manier voor een gezondere huid. Deze vorm van huidverbetering kan enige schilfering met zich meebrengen. Meestal duurt dit hooguit twee weken en dit verdwijnt altijd vanzelf. Het is juist belangrijk om door te gaan met het gebruik van ZO Skin Health.
-
Waarom kan ik ZO Skin Health niet bij een parfumerie kopen?Bij het verbeteren van de huid op cellulair niveau komen processen op gang om een mooie gezonde huid te krijgen. De huidtherapeut, arts of getrainde schoonheiddspecialist geeft je protocollen mee en zien je graag tussentijds voor een controle om je te adviseren. Fight aging, fight hard.
-
Hoe kan ik me inschrijven voor een training of webinar?U vindt al onze actuele trainingen op deze pagina. Momenteel worden alle trainingen online verzorgd in verband met COVID-19.
-
Ik verkoop ZO Skin Health in mijn kliniek. Hoe krijg ik toegang tot marketing- en promotionele materialen?Neem hiervoor a.u.b. contact op met uw ZO Accountmanager en zij zullen u voorzien van een link om de benodigde bestanden te downloaden.
-
Mag je de producten van ZO Skin Health gebruiken tijdens een zwangerschap?De meeste producten kunt u gewoon gebruiken tijdens een zwangerschap. De producten die u niet mag gebruiken tijdens een zwangerschap zijn: - Oil Control Pads + Renewal Pads (i.v.m. salicylzuur) - Wrinkle + Texture Repair, Retinol Skin Brightener, Radical Night Repair (i.v.m. de hoge concentratie aan retinol)
-
Waar kan ik terecht voor een professioneel huidadvies?Graag verzoeken wij u naar een behandellocatie van ZO Skin Health bij u in de buurt te gaan om samen met de behandelaar een protocol op te stellen wat bij uw huid past. Zij kunnen u het beste advies geven omdat zij ook uw huid zien.
-
Hoe weet ik welke producten geschikt zijn voor mijn huid?Hiervoor verzoeken wij u naar een behandellocatie van ZO Skin Health bij u in de buurt te gaan om samen met de behandelaar een protocol op te stellen wat bij uw huid past. Zij kunnen u het beste advies geven omdat zij ook uw huid zien.
-
Heb ik naast het gebruik van de producten ook behandelingen nodig?Hiervoor verzoeken wij u naar een van de behandellocaties van ZO Skin Health bij u in de buurt te gaan. De behandelaar kan u het beste advies geven omdat hij of zij ook uw huid ziet.
-
Kan ik altijd dezelfde producten blijven gebruiken?U kunt hiervoor het beste contact opnemen met uw behandelaar. Zij kunnen u het beste advies geven omdat zij ook uw huid(voortgang) kunnen zien.
-
Ik wil ZO Skin Health gaan verkopen in mijn kliniek of praktijk.Ben je als professional geïnteresseerd om ZO Skin Health op te nemen in je praktijk? Dan kun je een mail sturen naar info@zoskinhealth.nl en zullen wij zo snel mogelijk contact opnemen met u.
-
Waar kan ik de expiratiedatum vinden van een product?De expiratiedatum staat vermeld op de verpakking. Deze expiratiedatum is de uiterste gebruiksdatum, dit is ongeacht wanneer het product voor het eerst is geopend.
Heb je nog een vraag die er niet tussenstaat? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier.
bottom of page